ZAMJENA NARUČENIH PROIZVODA
Ukoliko želite zamijeniti proizvod nekim drugim proizvodom ili za neku drugu veličinu slijedite upute za zamjenu;
-izaberite proizvod za koji želite zamijeniti.
-pošaljite nam email na webshop@alpashrvatska.hr o namjeri zamijene sa brojem proizvoda koji želite.
-zapakirajte proizvod u stanje u kakvom ste preuzeli bez tragova korištenja.
-nakon što obradimo zamjenu na adresu Vam šaljemo novi proizvod a Vi predajte dostavljaču proizvod koji je kod Vas.
-troškovi zamjene iznose 4,5 EUR
Potrošač nema pravo na jednostrani raskid ugovora ako je:
1. predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji potrošača ili koja je jasno prilagođena potrošaču
2. ugovor o uslugama trgovac u potpunosti ispunio, a ispunjenje je započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora iz ovoga odsjeka ako usluga bude u potpunosti ispunjena
3. predmet ugovora roba ili usluga čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu koje su izvan utjecaja trgovca, a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja prava potrošača na jednostrani raskid ugovora
POVRAT NARUČENIH PROIZVODA
Ukoliko želite iskoristiti pravo na jednostrani raskid ugovora možete vratiti proizvod u roku 14 dana na našu adresu VeGo Sport d.o.o.,Vukomerička 4b, 10410 Velika Gorica, Hrvatska.
Koraci za povrat proizvoda;
-Spakirajte artikle u ambalažu koja je pogodna za transport
-Originalno pakiranje proizvoda koji sadrži obuću ne smije se oštetiti ili prekriti ljepljivom trakom.
-Šaljite artikl kojeg vračate na VeGo Sport d.o.o.,Vukomerička 4b, 10410 Velika Gorica, Hrvatska.
-Paket pošaljite preko odabrane poštanske/dostavne službe.
Trošak povrata
Trošak za potrošača u vezi s odustajanjem od ugovora jest trošak vraćanja artikla.Trošak povrata zavisi o službi koju sami odaberete za dostavu artikla na našu adresu.
Pošiljke s otkupninom ne prihvaćamo.
KAKAV PROIZVOD MOGU VRATITI?
Potrošač trgovcu mora vratiti proizvod koji je neoštećen, nenošen, neupotrebljavan i u nepromijenjenoj količini te u originalnom pakiranju (originalnoj ambalaži). Potrošač proizvode ne smije slobodno upotrebljavati do odustajanja od ugovora. Proizvod se ne može vratiti bez neoštećene originalne ambalaže.
NA KOJI NAČIN DOBIVAM POVRAT TROŠKOVA ZA VRAĆENI PROIZVOD?
Iznos izvršenih uplata, vraćamo u roku do 8 od dana primitka povrata na našu adresu na način kako ste izvršili plaćanje.
Alpas Hrvatska. primljene uplate vraća potrošaču na broj kartice sa kojom je bila napravljena naplata kupnje. U slučaju da ste narudžbu platili pouzećem ili predračunom kupnju vračamo na broj vašeg bankovnog računa.
U slučaju djelomičnog povrata (kada želite vratiti samo odabrane proizvode iz vaše narudžbe), kupcu se vraća samo iznos vraćenog proizvoda.
Prilikom odustajanja od ugovora kad je bio upotrijebljen kôd za popust, ta se sredstva smatraju popustom i korisniku se vrača samo uplaćeni iznos.
Povrat izvršenih uplata provodi se nakon što fizički primimo sve proizvode koji su predmet povrata i pregledamo ispunjavaju li uvjete navedene u odjeljku „Kakav proizvod mogu vratiti”.